نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
احتمالِ بازگشت بازیكنِ وفادارِ بیانكونری‌ ها پس از 9 سال دوری به یووه

احتمالِ بازگشت بازیكنِ وفادارِ بیانكونری‌ ها پس از 9 سال دوری به یووه

ماجراجویی آنهم پس از سپری شدن كمتر از یك دهه از جدایی، اتفاقی جذاب برای هر بازیكنی خواهد بود كه یوونتوس مقصدش است اما وقتی افق، دوخته شدن بر روی نیمكت ذخیره‌ها باشد، داستان چگونه رقم خواهد خورد؟

 

وقتی نتوی برزیلی پایش را در یك كفش كرده و هیچ جوره حاضر به ماندن در یووه نیست، در شرایطی كه روبینیوی برزیلی نیز هیچگاه در یووه آنقدر كه باید جدی گرفته نشده است و با در نظر گرفتن درخواست منطقی سالواتوره سیریگو اصلی‌ترین كاندیدای یووه در خط دروازه در علاقه‌اش به قرار گرفتن در تركیب اصلی و بازی كردن به جای نیمكت‌نشینی و طبیعتاً عملی نبودن آن به نظر می‌رسد انتخاب نفرِ دومِ خط دروازه برای یووه، حتی سخت‌تر از راضی كردن سرشناس‌ترین ستاره‌ها باشد.

 

در چنین موقعیت دشواری گاتزتا دلّو اسپورت با نام بردن از یك گزینه جدید، بار دیگر توجهات طرفداران را به سوی این پست حساس جلب كرده است. گزینه اعلامی سنگربانی است كه بیش از هر چیز دورانِ اثباتِ وفاداری و وحدت توسط بیانكونری‌ها را تداعی می‌كند؛ فصل فراموش ناشدنی 2007‐2006 در سری B رقابت‌های فوتبال ایتالیا.

 

 

آنتونیو میرانته 9 سال پس از آن روزها در سی و دو سالگی بارِ دیگر در آستانه پیوستن به تیم سابقش قرار گرفته و به نظر می‌رسد همه چیز آماده است تا گلر اصلی و شماره 83 بولونیا در فصل جاری رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا به تیمی بازگردد كه روزی فوتبالش را از آنجا آغاز كرده بود.

 

فارغ‌التحصیل آكادمی یوونتوس در سال 2004 بر خلاف سیریگو، شكایتی از نیمكت‌نشینی ندارد و به نظر می‌رسد در میان مسئولان رده بالای یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری سرمربی این تیم نیز تمایل برای عقد قرارداد با او وجود دارد.

 

میرانته كه در روزهای حضور یووه در سری B هفت بار نیز برای بیانكونری به میدان رفت، همواره به یك دلیل مهم برای تیفوسی‌های یووه روی سكوها احترام ویژه‌ای دارد. ماجرای این ارادت میان تماشاگران و او به اعلام آمادگی‌اش در تابستان 2006، پس از قهرمانی ایتالیا در جام‌جهانی 2006 و تصمیم ناعادلانه تبعید یووه به دسته پایین‌تر و آغاز فصل با امتیازات منفی مبنی بر پذیرفتن نشستن بر روی نیمكت ذخیره‌های یووه پس از حضوری نسبتاً موفق به همراه سیه‌نا در فصل گذشته‌اش در سری A بود. رفتار وفادارانه‌ای كه در غوغای كوچ نامداران یووه از این تیم و جلوه‌گریِ وفادارانِ باشگاه در همراهی با باشگاه حتی در دسته B، از نظرها پنهان ماند.

 

شوت‌گیری یكی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دروازه‌بان یك متر و نود و سه سانتی‌متری بولونیا است. او كه در این فصل به همراه امانوئله جاكرینی دو بازیكن سابق راه‌راه پوشانِ سفید و سیاه یووه در تیم تحت هدایت روبرتو دونادونی بودند تا تابستان 2018 با قرمز و آبی‌ها قرارداد دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: